פתרונות מחשוב מותאמים אישית שמסייעים לארגונים לשדרג את מערכות המחשוב שלהם. אנו מספקים שירותים כמו ניהול רשתות, תחזוקה שוטפת של מחשבים ושרתים, והתקנה של מערכות תוכנה מתקדמות, כך שהעסק יוכל להתמקד בצמיחה במקום בטכנולוגיה.
שירותים שמטרתם להגן על המידע הרגיש בארגון באמצעות אמצעי אבטחה מתקדמים.
אנחנו מספקים פתרונות הצפנה, ניהול גישה, זיהוי איומים, ושחזור נתונים, כך שתהיה לך הגנה מקיפה מפני פריצות וזליגת מידע.
שירותים שמאפשרים לארגונים לאחסן, לנהל ולגשת למידע בצורה מאובטחת בענן.
אנו מספקים פתרונות ענן גמישים ומותאמים אישית, שמאפשרים לגולל את העלויות ולייעל את ביצועי הארגון, עם גישה נוחה מכל מקום.
ניהול מערכות מידע בארגון שמסייע לשפר את קבלת ההחלטות. אנו מספקים פתרונות אינטגרטיביים הכוללים אוטומציה, ניתוח נתונים והפקת תובנות, כך שתוכל לייעל את התהליכים העסקיים ולהגביר את היעילות התפעולית.
מעוניין בפתרונות ענן שמותאמים בדיוק לצרכים שלך?
צור קשר עכשיו, ונשמח לעזור לך עם פתרון מקצועי ואישי שמתאים לך.
ברייט קליק אנחנו מבינים שכל ארגון דורש פתרונות טכנולוגיים שונים. לכן, אנו מציעים שירותים מותאמים אישית שיכולים להבטיח שיפור בביצועים, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר ושדרוג טכנולוגי מותאם. אנחנו עובדים עם מגוון ארגונים במגוון תחומים, ומספקים להם את הכלים המתקדמים ביותר להתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
בשלב זה הלקוח יוצר קשר עם החברה דרך הערוצים השונים (טלפון, איימיל או וואטסאפ),
שם הפנייה נרשמת במערכת. ברגע שהפנייה נקלטת, היא נפתחת כבקשה חדשה במרכז השירות הממוחשב,
והמערכת אוספת את כל הפרטים הרלוונטיים על הפנייה.
לאחר שהבקשה נפתחה, המערכת מעבירה אותה לגורם המטפל, בהתאם לפרטי הבקשה.
גורם זה מקבל את הפנייה ומתחיל בתהליך טיפול או חקירה של הבעיה, במטרה להבין את הצורך ולהגיב במהרה.
בשלב זה, הגורם המטפל מבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת לפתור את הבעיה או לתת מענה לפנייה.
כל פעולה מתועדת במערכת לצורך שקיפות, וישנה פיקוח על כל שלב בתהליך.
לאחר שהבקשה טופלה, הלקוח מקבל עדכון על סיום הטיפול. המערכת סוגרת את הבקשה.
שלב זה מבטיח שהלקוח קיבל את השירות המבוקש.